DAME 2018


De Agilityclub heeft 12,5 jaar na de vorige editie in 2005 van DAME nog eenmaal het Dutch Agility Midsummer Event op 5, 6, 7 en 8 juli 2018 georganiseerd. In het hartje van Nederland op kampeerterrein de Abbert te Dronten (www.deabbert.nl). Waar wij ons eigen kampeerveld hebben. Gelegen in de bossen en achter de dijk van het Drontenmeer. Naast de te volgen workshops kan er heerlijk gewandeld en gezwommen worden.

Het doel van DAME is; een leuk gezellig leerzaam weekend, toegankelijk voor iedereen en elke hond!

Vol met workshops, met binnenlandse en buitenlandse instructeurs

NIET alleen agility, maar ook hoopers, nosework, leren je hond te massage, balans en coördinatie

Ook voor jonge honden

Kei gezellig en spectaculair avond programma

Ontbijt, lunch en diner bij te boeken

Met als afsluiting een agility by night wedstrijd!

Klik hier voor het programma.

De inschrijving opent 5 januari 21:00u dmv een inschrijfformulier wat hier gepubliceerd zal worden.

HOUD FACEBOOK en de website www.agilityclub.nl in de gaten voor meer informatie

 

Het DAME-team

agilityclub.dame.2018@gmail.com

Rudie, Danique, Ylona, Michele, Bianca en Joyce

 

Spelregels

Inschrijven:

·       De inschrijving opent op 5 januari 2018 om 21:00 uur en sluit 15 januari 2018 om 23:59 uur

·       De bevestigingen volgen vanaf 20 februari 2018

·       Deelnemers die voor alle drie de dagen inschrijven hebben voorrang.

·       Per deelnemer kan er ingeschreven worden voor maximaal één agility workshop en één andere workshop (pre-agility valt onder de andere workshop). Dit om zo veel mogelijk mensen de kans te geven om mee te kunnen doen. De organisatie kan hiervan afwijken indien blijkt dat er ruimte is om per dag aan twee agility workshops te kunnen deelnemen

·       Inschrijven verplicht tot betalen

·       De inschrijving is definitief na betaling. De betaling dient uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de bevestiging te zijn overgemaakt op IBAN NL79INGB0007 2863 05 STICHTING AGILITYCLUB

·       Bij annuleren dient de deelnemer zelf voor vervanging te zorgen, in overleg met de organisatie kan de eventuele wachtlijst geraadpleegd worden

·       Eten en kamperen wordt ingevuld op het inschrijfformulier

 

Workshops:

·       Bij onderstaande workshops train je tweemaal 1,5 uur (eenmaal in de ochtend en eenmaal in de middag) in een groep van maximaal 6 personen.

o   Agility

o   Hoopers

o   Nosework

o   FCI Obedience

o   Hondenmassage

·       Bij PRE-Agility train je eenmaal 1,5 uur in een groep van 6 deelnemers

·       Bij Balans & coördinatie train je tweemaal 45 minuten in een groep van 4 deelnemers

·       Bij Fitness train je eenmaal 1,5 uur in een groep van 8 deelnemers

·       De prijs van de workshops per dag zijn; agility workshops € 42,50 alle overige workshops € 27,50 (pre-agility valt onder de overige workshops)

·       Alle instructeurs zijn kiesbaar bij inschrijving

·       Bij enorme animo voor een workshop kan daar flexibel op ingespeeld worden door eventueel extra tijd of een extra dag in te plannen

·       Een workshop kan alleen doorgaan indien er minimaal acht inschrijvingen per dag zijn

 

Agility @ Evening:

·       Op zondagavond vindt er een avondwedstrijd plaats

·       De kosten hiervan zijn € 7,50 per deelnemer

·       Er worden twee parcoursen aangeboden

·       Arbiter: Rudie Mauriks

·       Aanvang ± 18:00 uur 

 

Leeftijd:

·       De minimale leeftijd van de hond voor deelname aan een workshop is:

Agility 15 maanden, pre-agility 6 maanden, balans en coördinatie 6 maanden, hoopers 9 maanden, nosework 12 weken, hondenmassage heeft geen minimale leeftijd

 

Camping & stroom:

·       De camping heeft plaats voor 50 kampeerplaatsen

·       De kosten per campingplaats € 15,- per nacht, inclusief 2 personen. Een extra kampeerder kost

€ 7,50 p.p.p.n. Kinderen tot 12 jaar zijn gratis

·       Aankomst op alle dagen na 16:00 uur, vertrek op zaterdag en zondag voor 8:30 of na 16:00 uur. Vertrek op maandag voor 12 uur

·       De campingplaatsen zijn zonder stroom, met uitzondering van de plaatsen voor de organisatie en de instructeurs

·       Er worden stroompunt(en) beschikbaar gesteld voor bijvoorbeeld een waterkoker of het opladen van je telefoon

·       Er mag onder geen beding door gelust worden of op een andere wijze stroom worden gepakt

·       Het niet opvolgen van de regels of aanwijzingen van de organisatie wordt na 1 waarschuwing verdere deelname uitgesloten

 

Catering:

·       We bieden de mogelijkheid om onbezorgd op reis te gaan, de catering wordt verzorgt door Just For Food

·       Er wordt iedere dag een ontbijt € 4,50 - lunch € 6 en een diner € 9,50 aangeboden en op zaterdag is er een BBQ € 15,- Op de aankomst dag is de cateraar ook aanwezig en is er losse verkoop van snacks e.d.

·       Er bestaat ook de mogelijkheid om een strippenkaart af te nemen, voor vrijdag en zondag kost een strippenkaart € 17,50 voor ontbijt /lunch/diner. Een strippenkaart voor zaterdag kost €20,- ontbijt/lunch/BBQ