AgilityClub C.H.E.A.T.S.

Combi Hoopers en Agility TeamStrijd

Wie Wat Waar in het kort

Datum

17 & 18 juni 2023

 

Locatie

De Selevia Hoeve

Het Kooike 2, 4251 NE Werkendam 

 

Keurmeesters 

Agility: Marieke Timmer & Wendy Willemse 

Hoopers: Paulien Vreede & Ari Valkhof

 

Inschrijving opent

1 maart 2023  om 19:00 uur via deze link

 

Teams en inschrijfgeld

Een team bestaat uit 4 deelnemers waarbij er aan beide disciplines minimaal één deelnemer moet meedoen.  Het maximale aantal teams is 70 hooperaars of 100 agilitylopers. Inschrijving p.p. is    € 33,00 en per team €132,00

  

Individueel inschrijven kan vanaf 7 april 2023 via deze link 

 

Inschrijfgeld individueel

Per dag betaal je  € 16,50; doe je beide dagen mee dan maak je € 33,00 over. 

 

Aantal rondjes 

Agility
Zaterdag: 2  x VP en 1x JP

Zondag: 1x VP 1x JP + Finale (VP)


Hoopers (Speed)
Zaterdag: 1 x VP, 1 x NH en 1 x GP
Zondag: 1 x VP en 1 x GP + Finale (VP)
 

Finale

De 8 beste teams plaatsen zich voor de finale. 

Individuele deelnemers kwalificeren zich niet voor de finale! 


Catalogus C.H.E.A.T.S.

LET OP In verband met de voorspelde hitte, zullen we ZONDAG een uur eerder beginnen dan in de catalogus staat vermeld. We starten dus met verkennen om 9 uur ipv 10 uur.


Uitslagen

Wat gaan we doen?

Je gaat twee dagen met je team van 4 met minimaal 1 agilityloper en 1 hooperaar de strijd met andere teams aan.

De beste 8 teams zullen op zondag in de finale tegen elkaar gaan strijden voor 'DE BESTE CHEATERS VAN 2023'! 

Info C.H.E.A.T.S.

Ieder team kan uit meerdere hoogte klassen bestaan. We lopen volgens de hoogte klasses van de TWC.

  

Er kan ingeschreven worden per team. Maar ook individueel inschrijven is mogelijk, wij zullen deze inschrijvingen samenvoegen tot teams. 

Een handler mag in meerdere teams lopen, maar ook met meerdere honden in één team. Een hond mag eenmaal worden ingeschreven (dus maximaal drie rondjes per dag). Er mag gedurende het weekend per team één hond worden gewisseld. In verband met de puntentelling mag dit uitsluitend in dezelfde discipline. 

 

Deelname  staat open voor honden vanaf 18 maanden.

Een startlicentie is niet nodig, er kunnen geen U-tjes of promotiepunten worden behaald.

 

Het inschrijfgeld à € 132,00 per team dient binnen een week na inschrijving te worden overgemaakt naar NL79INGB0007286305 t.n.v. Stichting Agilityclub onder vermelding van CHEATS en de teamnaam. Voor de overige kosten (kamperen, buffet, bingo) wordt per team een factuur gestuurd naar de teamcaptain. 

 

Individuele inschrijvers maken € 33,00 over onder vermelding van CHEATS en naam handler en naam hond. 

 

Indien de betaling niet binnen een week is ontvangen, komt de inschrijving automatisch te vervallen.

 

Er wordt geen inschrijfgeld gerestitueerd, een deelnemer mag wel worden vervangen door een andere combinatie.


Puntentelling

De resultaten van de verschillende teamleden worden per rondje bij elkaar opgeteld en getotaliseerd. De beste 3 van de 4 uitslagen tellen.

 

De beste 8 teams gaan naar de finale, de puntentelling van de finale staat op zichzelf, dus alle teams beginnen weer met 0 punten. Tijdens de finale tellen alle uitslagen. 

Zaterdag

Per team van vier combinaties: VP1 agility + GP1 hoopers
Per team van vier combinaties: VP2 agility + VP1 hoopers

Per team van vier combinaties: JP1 agility + NH1 hoopers

 

Zondag

Per team van vier combinaties: VP3 agility + VP2 hoopers
Per team van vier combinaties: JP2 agility + GP2 hoopers 


Reglementen

Voor agility volgen we de reglementen van de Raad van Beheer, voor Hoopers de reglementen van  NADAC Hoopers Nederland. De hooperaars lopen Speed parcoursen. 


Spronghoogtes

Schofthoogte Spronghoogte in centimeters
XS tot en met 27,99  20 cm
S vanaf 28 t/m 34,99 

30 cm

M vanaf 35 t/m 42,99

40 cm

L vanaf 43 t/m 49,99   

50 cm

XL vanaf 50

60 cm


Veteranen mogen een hoogteklasse lager springen, met uitzondering van XS, het parcours wordt niet aangepast.


Avondprogramma

Op zaterdagavond kun je deelnemen aan het buffet. De kosten hiervan bedragen € 22,50 per persoon inclusief één drankje.


Aansluitend is op de camping Henk's Birthday Bingo Party onder leiding van Gab & Mir waar weer mooie prijzen te winnen zijn! Bingokaarten kosten € 5,00 per stuk. Er is een maximum van één kaart per persoon. Als er kaarten over zijn, dan kunnen deze ter plaatse worden gekocht.


Helpers

Ringmedewerkers kunnen uit de deelnemers worden geselecteerd, iedereen die meedoet kan een taak krijgen. We houden bij de indeling uiteraard rekening met lopen.  


Kamperen en dagtentjes

Dagtentjes kunnen naast de ring worden geplaats op de aangegeven plek. Er mag niet in de dagtentjes worden overnacht, ze mogen wel 's nachts blijven staan. Dit is uiteraard volledig op eigen risico. 

 

Er is een mogelijkheid om te kamperen op de camping op het terrein van de manege. Inschrijving voor kamperen gaat dit weekend uitsluitend via de Agilityclub. 

 

De kosten bedragen per tent/caravan/camper: € 40,00 per weekend voor twee personen inclusief een onbeperkt aantal honden. Iedere extra persoon kost € 12,00 per weekend. Dit is exclusief stroom, er is geen mogelijkheid om (tegen betaling) een plaats inclusief stroom te reserveren. Er mag onder geen beding worden aangesloten op de stroompunten.

 

Voor warm water om te douchen zijn munten van één euro nodig.

 

Aankomst: vanaf vrijdag 16.00 uur; vertrek zondag na afloop. 


Huisregels

  • We zijn te gast bij Manege de Selevia Hoeve, laten we ons ook als gasten gedragen en geen rommel of overlast veroorzaken;
  • Open vuur is op geen enkele manier toegestaan. Dus geen kampvuurtjes maar ook geen barbecue's! 
  • Roken is uitsluitend toegestaan op het terras van de kantine. Op de rest van het terrein is roken strikt verboden, dus ook rondom de ringen en bij de dagtentjes. Hier zal streng op worden toegezien en overtreden van deze regel kan leiden tot verwijdering van het terrein! Op de eigen campingplek kunnen we roken niet verbieden, maar we vragen een ieder met klem om uiterst voorzichtig te zijn. 
  • Het is niet toegestaan op eigen etens- en drinkwaren te nuttigen in de kantine, op het terras en in de zaal naast de kantine;
  • Honden moeten op het gehele terrein aan de lijn;
  • Hondenpoep moet op het gehele terrein, maar ook daarbuiten worden opgeruimd. Je dient zelf zorg te dragen voor poepzakjes;
  • Afval dient in de daarvoor bestemd afvalbakken te worden gedeponeerd. De containers zijn uitsluitend bedoeld voor regulier afval, kapotte luchtbedden, stoelen, tenten etc. dien je mee te nemen en thuis weg te gooien. 

Plattegrond


Vragen?

Heb je vragen? Neem dan gerust contact op via: workshops.agilityclub@gmail.com

Dit emailadres wordt gebruikt voor meerdere evenementen van de Agilityclub, dus graag even erbij vermelden dat het om CHEATS gaat. 


CHEATS wordt medemogelijk gemaakt door:


Disclaimer

Deelname aan C.H.E.A.T.S.  is geheel op eigen verantwoording. De organisatie en/of keurmeester en/of andere betrokkenen kunnen op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor zaak- en/of letselschade aan de deelnemers of honden.

Wanneer er schade aan de materialen ontstaat door opzet of roekeloos gedrag, wordt dit verhaald op de deelnemer. 

Iedere deelnemer is verplicht om een particuliere aansprakelijkheidsverzekering (AVP) te hebben.